Latviešu Русский English

Automašīna sagatavota braukšanai pa kopējas nozīmes ceļiem , kā arī izmantojama slēgtās trasēs ar dažādiem ceļa segumiem. Šobrīd tā vairāk orientēta braukšanai pa ceļiem ar grants segumu, taču, ja samazina mašīnas augstumu, tad to var lieliski izmantot autošosejā. Projekts ir tapis uzlabojot Audi 90 20v quattro automašīnu  aptuveni 5 gadu laikā un tajā ir realizētas daudzas idejas, kuras gribējies pārbaudīt dzīvē. Ikdienā tā tiek izmantota, lai testētu dažādus ar auto saistītus ritošās daļas un dzinēja uzlabojumus (risinājumus), kā arī reizēm, lai potenciāliem klientiem parādītu, ko iespējams iegūt no viņu auto, veicot attiecīgas pārbūves (piemēram bremzēšanas efektivitāte, stabilitāte uz dāžādiem ceļa segumiem, vadāmība ekstrēmos apstākļos u.tml.)

Automašinas ārējais skats  speciāli saglabāts, lai auto vizuāli ne ar ko neatšķirtos no 20-gadīgas palietotas automašīnas. t.i.braucot ar šādu auto tas neuzliek pienākumus būt pirmajam, bet........????

Video ar šo auto uz ziemas ceļa

Auto tehniskie dati:

Nokomplektētas automašīnas masa....1215 Kg

Motora jauda (ilgstošai braukšanai) ......475 Zs

Maksimālā motora jauda (īslaicīgi) ........600Zs

Motora griezes moments.........635 Nm

Apgriezienu diapazons, kurā griezes moments ir stabili virs 500Nm.........3500---6500rpm

Motora vadība...Megasquirt programmējamais vadības bloks

Degviela.....standarta 98 benzīns

Ieskrējiens līdz 100 km/h neizmantojot speciālo starta režīmu un normāli slēdzot pārnesumus........6---7sec

Ieskrējiens līdz 200km/h pa zemesceļu...........16---18sec

Bremzes...............Ferodo  DS3000

Piekares bukses.....speciāli izgatavotas

Amortizatori.......Koni Sport

Statnes.....regulējamas ar speciālām atsperēm

Bremžu pastiprinātājs.....elektrohidraulisks

Stūres rata gājiens......2 apgriezieni

Sēdekļi ......Sparco (sporta)

Transmisija.....pilnpiedziņa ar torsen tipa pašbloķējošiem diferenciāļiem

Ar šādu auto vizinoties slēgtās trasēs var gūt neaizmirstamus iespaidus, jo auto ir sagatavots neiekļaujoties normās, kas tiek noteiktas autosporta, piemēram rallija automašīnām (300Zs), varētu oponēt, ka rallijkrosā auto ir daudz jaudīgāki, bet ar šīm mašinām atkal nevar ilgstoši braukt un piedalīties ikdienas satiksmē, jo tās paredzētas īsākām trasēm un nav aprīkotas ikdienas braukšanai,  standarta pilnpiedziņas auto gan ir pieejami ar jaudīgākiem motoriem, bet parasti to masa ir virs 1500Kg (piemēram, lai auto ar masu 1500kg sasniegtu šādus pašus dinamikas rādītājus, tam nepieciešamā jauda jau ir 600Zs un apstāšanās dinamika reāli būs sliktāka, bet kā zināms, vidējais braukšanas ātrums ir būtiski atkarīgs no laika, kurā auto spēj samazināt ātrumu).

Šādas automašīnas sagatavošanas orientējošās izmaksas ir ap 30.000eur